Documentaire update - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu Documentaire update - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu

Documentaire update

Door: yoreh

Blijf op de hoogte en volg Yoreh

28 November 2010 | India, New Delhi

Klaar. Klaar met filmen en een monteer plan gemaakt. Het ziet er goed uit vind ik.

Als ik thuis ben kan ik een duidelijk verhaal gaan maken. Een verhaal over dit dorp, iruthayapuram, school, werk(loosheid) en Stichting Ladder.

Ook een korte update over het huis van Abisha Mary. De bouw is begonnen.
Door de vele regen die valt kan er niet snel gebouwd worden. Hier wat foto's:
http://img28.imageshack.us/img28/4851/collage10b.jpg

Kanyakumari. De zuid punt van India.
3 zeeen komen bijeen. Indrukwekkend.
Mannen die hier komen bidden en mediteren.

Foto's:
http://img684.imageshack.us/img684/3711/collage11a.jpg

Volgende week zal ik naar het Zuid Oosten van India gaan. Pondicherry en Chennai. Een Nederlandse man die hier al 8 jaar woont heeft een sticting; AMAIDI. Ik ga een kijkje nemen, ben erg benieuwd.

  • 28 November 2010 - 14:47

    Judith:

    Is de mensen op de foto familie van Abisha?
    Terwijl ik de blog las, hoorde ik dat ze je gingen interviewen op Megasta.


  • 29 November 2010 - 03:54

    Yoreh:

    Foto rechtsboven = moeder.
    Rechter rechtopstaande foto zie je ook de vader.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoreh

Filmen, Fotograferen, Muziek maken.

Actief sinds 23 Sept. 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 20577

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 01 Mei 2015

Backpacken & Filmen in Zuid-Oost Azië

23 Oktober 2010 - 18 Januari 2011

Yoreh in India

Landen bezocht: