Goed nieuws voor Stichting Ladder! - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu Goed nieuws voor Stichting Ladder! - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu

Goed nieuws voor Stichting Ladder!

Door: yoreh

Blijf op de hoogte en volg Yoreh

28 November 2010 | India, New Delhi

Vandaag besloot ik om op megastadfm online de wedstrijd van Feyenoord - Ado Den haag te beluisteren.
Tegen de rust aan mailde ik de commentatoren het volgende:

"Zit hier in Zuid India Feyenoord te supporten.
Had vorig jaar een seizoenkaart, erg koud in de winter.
Is het nog te harden daar?

gr, Yoreh Schipper"

Met als gevolg dat ze tijdens de wedstrijd deze vraag oplazen.
Erg leuk!

Later kreeg ik een e-mail met de vraag of ze een telefonisch interview konden doen in het kader van 'Feyenoord supporters in het buitenland'Maar natuurlijk!

De eerste vraag van de presentator:
"wat doe je daar?"
Toen heb ik uitgelegd dat ik een documentaire maak over het leven hier en hoe Stichting Ladder, een kleine Rotterdamse stichting, zich inzet voor de allerarmste.
Dat kinderen door jullie steun toch naar school kunnen en toekomst kunnen hebben.

Dit was dus radio promotie voor Stichting Ladder op nationale radio!

De rest van de vragen ging over hoe ik de wedstrijd beleefde.
Erg goed, want ze hebben eingelijk eens gewonnen!

Aangezien Feyenoord gewonnen heeft is de kans groter dat mensen aan de Radio blijven hangen en dus het bericht horen.

Wie weet levert het iets goeds op!

  • 28 November 2010 - 14:19

    Wilmar:

    Straks bij je terugkomst ben je in Rotterdam net zo beroemd als in Zuid-India! Goeie reis!

  • 28 November 2010 - 14:43

    Judith:

    Je eerste radio interview, tot nu toe ook meteen het beste : )
    Prima promotie voor Ladder.

  • 28 November 2010 - 15:52

    Calham:

    Hi, we got rooms for rent
    In Goa,Panaji 500 rps p/day
    call for info 00919881260737
    Calham

  • 29 November 2010 - 10:34

    Elbert:

    Hoi Yoreh!

    wat een geweldig verslag! Mijn complimenten over je schrijfstijl. Je bent een echte observator! Heel goed om in te voelen. Vandaag lunch ik, met mes en vork, met Karina om haar ervaringen te horen. Volgens haar gaat het heel goed! Een raar gevoel voor een 'docent' misschien maar; ik ben ook trots op je! Een mindmoving experience lijkt me voor je. Het maakt ook iest in me wakker; IK WIL OOK.
    De afgelopen tijd ben ik heel druk bezig geweest met renovatie en verhuizing (wat een verschil met houw verhalen qua budget). Nu ben ik over (in Dordrecht). Ik zal je blog nu wat intensiever volgen. grt elbert


  • 29 November 2010 - 12:51

    Laura:

    Super cool Yor!

  • 30 November 2010 - 06:58

    Chris:

    Haha leuk man!
    En om je vraag te beantwoorden.
    Mn tenen waren bevroren en mn handen (zelfs met handschoenen aan), dus was weer lekker koud ;).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoreh

Filmen, Fotograferen, Muziek maken.

Actief sinds 23 Sept. 2010
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 20572

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 01 Mei 2015

Backpacken & Filmen in Zuid-Oost Azië

23 Oktober 2010 - 18 Januari 2011

Yoreh in India

Landen bezocht: