Tot (n)ooit Iphone - Reisverslag uit Auroville, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu Tot (n)ooit Iphone - Reisverslag uit Auroville, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu

Tot (n)ooit Iphone

Door: yoreh

Blijf op de hoogte en volg Yoreh

05 December 2010 | India, Auroville

Beste iPhone,

Je bent nu bij iemand anders. Een nieuwe hand die je uit een andere broekzak haalt. Inmiddels zal je veel geld hebben opgeleverd. Wie weet voor de hele telefoon of onderdelen.

In de overvolle bus naar Pondicherry werd je van mij afgenomen. Waarschijnlijk tijdens het uitstappen. Ik heb je niet voelen gaan.
Gelukkig ben je geblokkeerd.

Of ik je mis? Nee, niet echt. Jammer dat je mij geen leuke muziek meer kan laten horen.
Je bezorgd me problemen. De politie in India is een hel. Ze willen en kunnen mij niet begrijpen.
Heb geen zin meer om weer een poging te wagen.

Geen zorgen iPhone3G, in Januari had ik je toch omgeruild voor een iPhone4. Je ligt dan maar in de la niets te doen. Uiteindelijk was je vast wel weer eens goed van pas gekomen...

Tot (n)ooit.

  • 05 December 2010 - 13:25

    Judith:

    gelukkig spreekt phone engels

  • 05 December 2010 - 15:56

    Daphne:

    Zielig! Snik, maar wel waar.


  • 06 December 2010 - 15:57

    Wilmar:

    Iphone not home... op naar de iPhone4!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoreh

Filmen, Fotograferen, Muziek maken.

Actief sinds 23 Sept. 2010
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 20569

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 01 Mei 2015

Backpacken & Filmen in Zuid-Oost Azië

23 Oktober 2010 - 18 Januari 2011

Yoreh in India

Landen bezocht: