Donderdag - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu Donderdag - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu

Donderdag

Door: yoreh

Blijf op de hoogte en volg Yoreh

04 November 2010 | India, New Delhi

Een vrije dag. Een dag waarin ik mijn gedachtes en spullen op orde breng.
Achter mijn laptop met het raam open. Uitzicht op wat kokosnootbomen en een bus die eens in het half uur voorbij komt. Tom Petty en Angels and Airwaves komen door mijn oordopjes. Ik maak een nieuwe foto collage. Deze bestaat uit beelden die met mijn videocamera geschoten zijn. De beelden zijn onbewerkt en zoals ze zijn.
Het grootste deel van de dag ben ik gewoon. Ik doe niets, ik kijk, ik ben.
Een beetje buiten, een beetje binnen.
----

Deze 6e collage bestaat uit still images geschoten met mijn video camera. Dus heb het beeld op pauze gezet. Niets is bewerkt. Het is gewoon zoals het is.

http://img218.imageshack.us/img218/6276/collage6u.jpg

  • 04 November 2010 - 17:42

    Cherle:

    lieve yor!
    ik ga je zo maar een lange mail sturen!
    ik mis je en het is gek om je niet ff te bellen..
    super mooie foto's, vind Gijs ook!
    ik ga je nu maar mailen!

  • 04 November 2010 - 18:01

    Daphne:

    Mooi!
    x

  • 05 November 2010 - 00:33

    Judith:

    Je kijkt, je bent,buitenste binnen en binnenstebuiten, je doet iets!Foto's Mooi!
    xx

  • 05 November 2010 - 13:35

    Eileen :

    Heerlijk voor je een vrije dag en gewoon lekker "zijn"
    geniet er van......
    groeten daar
    Eileen

  • 05 November 2010 - 17:43

    Iris:

    Ziet er gaaf uit yor!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoreh

Filmen, Fotograferen, Muziek maken.

Actief sinds 23 Sept. 2010
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 20577

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 01 Mei 2015

Backpacken & Filmen in Zuid-Oost Azië

23 Oktober 2010 - 18 Januari 2011

Yoreh in India

Landen bezocht: