Vlekken - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu Vlekken - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu

Vlekken

Door: yoreh

Blijf op de hoogte en volg Yoreh

28 Oktober 2010 | India, New Delhi

De tweede dag. De spiegel laat zien dat er een blauw met rode vlek op mijn arm zit. Het is geen blauwe plek, het doet geen pijn. Wat is dat rode? 's Avonds is het bijna weggetrokken, maar twee dagen later zit de vlek op mijn voorhoofd.
Precies de dag dat ik in de school wil filmen. Om het beter te maken spuit ik de deo niet onder mijn oksel maar in mijn oog. Opeens zie ik uitgelopen vlekken op mijn kussen. De blauw en rode kleuren zijn vermengd met iets. Zijn de kussens met waterverf gedecoreerd?
Gelukkiger bied een kussensloop van thuis de oplossing.
De vierde dag ben ik gaan filmen in en rond om de school. De beelden zijn prachtig geworden. Het relief van de stenen komt goed over op video. De kinderen werden gek van de camera.
Vandaag ga ik naar de markt voor nieuwe slippers en daarna weer naar de school om af te maken waar ik gister aan begonnen ben.

  • 28 Oktober 2010 - 06:24

    Raymonde:

    Duidelijk verhaal, moeten we ons nou zorgen gaan maken of niet met die vlekken van je :D

  • 28 Oktober 2010 - 06:49

    Daphne:

    Leuke blog weer! Grappig die vlekken door je beddengoed! Ben benieuwd naar je slippers en misschien al nieuwe foto's?

    xxx

  • 28 Oktober 2010 - 07:47

    Esther, Sti.Ladder:

    Hoi Yoreh,

    wat een grappig verhaal.. alles is heel kleurig daar maar de kwaliteit laat te wensen over. Ben echt heeel benieuwd naar de beelden.
    Succes, ga een weekje weg. Volgende week log ik weer in.

    Gr Esther Boers

  • 28 Oktober 2010 - 09:59

    Karina:

    Nou met jouw gevoel voor humor kom je er wel!!
    En nu al nieuwe slippers?
    ha,ha.

    groet, Karina

  • 28 Oktober 2010 - 10:13

    Yoreh:

    Slippers kopen is toch niet gelukt..Maandag gaat t gebeuren! En geen zorgen over de vlekken.
    Hoewel die vlekken bijna door mn kussensloop komen!

  • 28 Oktober 2010 - 15:53

    Wilmar:

    Dus zo komen Hindoes aan die stippen op hun voorhoofd!

  • 29 Oktober 2010 - 00:16

    Judith:

    hee Yor,
    Ben erg benieuwd naar de beelden.

    Misschien slippers met vlekken?

  • 29 Oktober 2010 - 00:18

    Judith:

    Leuk en informatief dat we de Indiase weersverwachting nu kunnen zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoreh

Filmen, Fotograferen, Muziek maken.

Actief sinds 23 Sept. 2010
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 20570

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 01 Mei 2015

Backpacken & Filmen in Zuid-Oost Azië

23 Oktober 2010 - 18 Januari 2011

Yoreh in India

Landen bezocht: