Natuur - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu Natuur - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu

Natuur

Door: yoreh

Blijf op de hoogte en volg Yoreh

12 November 2010 | India, New Delhi

In een simpele traditionele boot maak ik een tocht over het water. De tropische regen valt neer. Niet al te ver van mij vandaan zie ik de bergtoppen verdwijnen in de mist.
We komen aan op een nieuw stuk land dat bewoont wordt door rubber bomen, koeien en olifanten. De regen is in de volle aanval, maar toch loop ik het bos in.
Rubber is wit, rubber melk. Rubber komt van een boom.
In de verte zouden olifanten rond lopen, maar zij hebben een schuilplaats tegen de regen gezocht. De weg terug met de boot is nog mooier dan de weg heen. Het water leeft en het weer is rustig. Vlak bij wat roofvogels die een prooi gespot hebben. Mijn camera heeft de vogels in het oog.

In de verte staan bomen verkleed als onopvallend. Het lijken grote mensen die een deken van bladeren over zich heen hebben. Zij bewaken het meer, zij houden je in de gaten en grijpen in als er iets mis gaat. Ik ben veilig.
(zie collage 9 bij dit verhaal)

Zie de nieuwe collages:
http://a.imageshack.us/img237/1567/collage8p.jpg
http://a.imageshack.us/img688/6486/collage9.jpg

  • 12 November 2010 - 08:24

    Daphne :

    Weer een leuke blog!

  • 12 November 2010 - 08:49

    Gijs Wilbers:

    Hey Yor,

    Mooie foto's man, lijkt wel of India veel kleurrijker is dan het grauwe Nederland. Ik hoop dat je het een beetje goed hebt daar, maar zo te zien wel. Ben erg benieuwd met wat voor filmmateriaal je terugkomt.

    Groeten,

    Gijs

  • 12 November 2010 - 09:10

    Laura:

    Super leuk Yor!!! Volgens mij is het echt fantastisch daar!!

  • 12 November 2010 - 13:51

    Freek:

    Nice mennn....X

  • 12 November 2010 - 14:44

    Judith:

    Mooie beelden en tekst.
    Zie ik daar een Friese meisjeskoe?

  • 12 November 2010 - 15:35

    Iris:

    Mooi geschreven yor, zo te lezen heb jij het prima naar je zin daar!
    X Ier

  • 12 November 2010 - 16:01

    Yoreh:

    Dingen bezichtingen is echt leuk. Je bent erop uit en kan mooie fotos maken.
    Mn camera is kapot. Maar ik ga verder filmen met mn fotocamera. Even goede kwaliteit. Moest alleen wachten tot morgen iemand van de stichting uit nederland hier is. Zij heeft een microfoon voor me meegenomen die ik nodig had. Een geluk nog dat zij precies deze datum had geboekt. Of hoort het zo te ze zijn?

    Ben allang blij volgende week mijn werk te kunnen hervatten. Binnenkort ook naar de zuidelijkste punt van India. Schijnt interessant te zijn omdat de zon op de zelfde plek opkomt als dat ie onder gaat.

    Zag een documentaire. Zeitgeist (ja nu pas gezien) En 'Set' wint het elke avond van het licht.
    De zon wordt naar de hell gestuurd dan. Ofzoiets.

    Ook bijzonder hoe ze geloof ontkrachten. En dat terwijl het hier allemaal heel gelovig is. Je kijkt er toch een beetje anders naar. beetje maar.

  • 13 November 2010 - 18:12

    Daphne:

    Die foto's van die roof vogel in actie zijn echt stoer!

  • 14 November 2010 - 16:31

    Esther:

    Hoi Yoreh,

    Wat kan je boeiend schrijven en prachtige collages maken.
    Ik ben blij dat je er zo geniet, veel beleefd enz.

    Gr Esther Boers

  • 15 November 2010 - 19:33

    Wilmar:

    Je teksten en foto's zijn al een reportage op zich!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoreh

Filmen, Fotograferen, Muziek maken.

Actief sinds 23 Sept. 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 20572

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 01 Mei 2015

Backpacken & Filmen in Zuid-Oost Azië

23 Oktober 2010 - 18 Januari 2011

Yoreh in India

Landen bezocht: