Ik bent er - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu Ik bent er - Reisverslag uit New Delhi, India van Yoreh Schipper - WaarBenJij.nu

Ik bent er

Door: yoreh

Blijf op de hoogte en volg Yoreh

25 Oktober 2010 | India, New Delhi

Na een lange reis van Amsterdam - Dubai naar hier ben ik dan eindelijk aangomen. In het vliegtuig heb ik amper geslapen, dus toen ik aankwam was ik nogal kapot.

Dubai airport was niet heel bijzonder. Ik kon niet naar buiten of iets, dus er was weinig te zien.

Toen ik aankwam in trivandrum werd ik opgehaald door Augustine.
Met de auto zijn we opweg gegaan naar Iruthayapuram. Veel mensen op straat, iedereen toetert. Er hangt een soort vuurlucht. Maar daar ben je binnen een dag al aan gewend.

Het eten is natuurlijk ook anders. Ik heb nu 2 maaltijden gehad en ga zometeen aan mijn ontbijt beginnen.
Veel groente, rijst en wat kip.

Veel mensen ontmoet, waarvan een groot deel geen engels praat. Elke dag in een voor mij andere wereld.
Het is nu dus nog een beetje moeilijk.

  • 25 Oktober 2010 - 07:02

    Daphne:

    Zet m op Yorrie!!!

    Leuk je eerste, beetje korte blog te lezen.

    Ben al benieuwd naar je volgende, Dikke kus, je zus

  • 25 Oktober 2010 - 13:52

    Judith:

    huidige locatie en temperatuur= India.
    Zou ik wel willen weten!
    X judith

  • 25 Oktober 2010 - 15:23

    Wilmar:

    Succes met acclimatiseren!
    Het klinkt een beetje als een andere planeet, maar het went vast wel.
    Ben benieuwd naar je volgende bericht.

    Groet,
    Wilmar

  • 26 Oktober 2010 - 06:03

    Esther, Sti.Ladder:

    Hoi Yoreh,
    De eerste indrukken van India klinken me bekend in de oren. Dat had ik in januari van dit jaar precies hetzelfde. Alles is vreemd. De geur, de kleur, de mensen de omgeving. Je zal zien dat het snel went. Schrijf maar lekker veel van je af,dan verwerk je alles een stuk sneller. De mensen zijn echt erg aardig maar wel wat gesloten. Augustine is denk ik voor jou op dit moment het beste aanspreek punt. Je kunt echt alles met hem bespreken!
    Wij zijn hier druk met de volgende Ladder activiteit. Zaterdag een groot feest.
    Succes, wen op je gemakje aan alles en tot mails.

    Gr Esther Boers

  • 26 Oktober 2010 - 07:41

    Freek:

    Keihard hoor goos,
    ben nieuwsgierig naar je fotos!!

    oja psv - feyenoord 10-0
    dikke shit!

    have fun little man!

  • 26 Oktober 2010 - 07:49

    Iris:

    Hee yor,

    wat goed om te weten dat je goed bent aangekomen!!
    Hoop snel weer een nieuw berichtje van je te lezen :D

    Hele dikke kus, Ier

  • 26 Oktober 2010 - 16:11

    Cherle:

    lieve Yor!
    fijn dat je veilig enz bent aangekomen! ik zit nu met jou op msn, dus ik kan eigenlijk ook gwn zo tegen je takkie doen :P

    dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoreh

Filmen, Fotograferen, Muziek maken.

Actief sinds 23 Sept. 2010
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 20569

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 01 Mei 2015

Backpacken & Filmen in Zuid-Oost Azië

23 Oktober 2010 - 18 Januari 2011

Yoreh in India

Landen bezocht: